Era în octombrie 2000 când am făcut cu adevărat primul salt spre antreprenoriat, fondând împreună cu un prieten prima companie românească de trainining și consultanță în vânzări. Îmi plăcea să țin traininguri, îmi plăcea să fac vânzări. Îmi venea greu să aleg una în detrimentul celeilalte, așa că m-am hotărât să le combin.
14 ani mai târziu, compania fondată a ajuns o organizație complexă atât din punct de vedere al serviciilor oferite cât și din punct de vedere al structurii și organizării. E ca un copil care a depășit vârsta adolescenței și își croiește singur drumul în viață.
Ca părinte bineînțeles că legătura e încă puternică, iar reorientarea nu este ușoară. Simt însă nevoia de mă întoarce la ce știu mai bine, de a mă întoarce la un start-up, la antreprenoritat.
În 2000 cand ne prezentam în fața clienților trebuia să explicăm ce este acela training ca metodă de învățare și cu ce se diferențiază de învățarea tradițională. Zece ani mai târziu a venit moda învățării experiențiale. Cred că acum suntem la momentul în care facem pasul spre consultanță. Facem pasul spre un alt mod de a vedea cum putem obține rezultate având lângă noi oameni care au o metodologie bine pusă la punct în negociere și care au mai făcut asta.
Așa a apărut Leverage Negotiation – firmă specializată în consultanță în negociere sau domenii relaționate cu negocierea. Este un boutique al firmelor de consultanță cu o specializare strictă. Consultanții vin cu experiența dată atât de negocierile proprii de business, cât și de anii de experiență alături de clienți. Consultanța s-a concentrat de la a pregăti împreună cu clienții negocierile, la creșterea puterii de negociere, simulări înainte de negocierile efective, shadowing în negociere, până la a reprezenta clientul în negocieri dificile.
GetLeverage in Negotiation – cursul premium în negociere dezvoltat de noi, este cel mai avansat curs de negociere existent în România și pune cap la cap atât experiența anilor de negociere pe post de consultanți, cât și cei 20 de ani de experienţă de training. Avem încredere în metodologia folosită și în rezultatele pe care le obținem. Plecând de aici, nu avem o problema în a lucra pe un success fee. Punem în practică ce îi sfătuim și pe clienții noștri: creează valoare în negociere, nu te uita doar la cum să împarți la doi. Practic, clientul are posibilitatea să plătească, dacă vrea, din banii primiți în plus la negociere.
Va merge? Nu știu! Sper! Exact ăsta este și farmercul antreprenoriatului: bătălia continuă între frică și speranță.
Așa că: get busy living or get busy dying!
Geronimooo!
Sabin